Bebeğim 7 aylık yakınımızda belediyenin bebek ve çocuk kütüphanesi var orada bebekler için ayrı bir bölüm var oyuncaklar kitaplar vs eşime yarın gidelim değişiklik olsun dedim tamam ama bizim oğlan her şeyi ağzına götürüyor orada çok dikkat etmemiz lazım kim bilir kaç çocuk dokunmuştur oyuncaklara dedi ve içime kurt düştü malum oral dönem yani her şeyi ağızlarına götürüyorlar bir şey olur mu ya sizce hevesim kaçtı eşim öyle diyince :(