Anneliğimde pişman olduğum iki konu vardı bunlardan biri de parmak emmesiydi. Diş damak yapısını bozduğu söylendiği için emzik vermemiştik sonrasında parmak emmeye başladı birkaç kere hemşireler görüp ne güzel doğal emzik emsin demişlerdi derken bende ilk çocuk acemiliği izin verdim fakat oğlum bağımlı oldu bir süre sonra emzik vermeye başladım fakat geceleri ağzından çıkınca geri parmağını emiyordu dişleri çıkınca da emziği ısırıp kopardı tam anlamıyla emziğe alışamadı parmak emmeyi de bırakamadı. Acı biber acı oje elini bantlama ellerine eldiven takma gibi bir çok şey denedik ama asla işe yaramadı. Şu an iki buçuk yaşında iki hafta oldu tuvalet eğitimi verdik üzerine parmak emmeyi bıraktırmalıyız dedik üç gündür parmak emmiyor sadece gece uykudayken ağzına alıyor uyanırsak çıkartıyoruz ilk gece çok ağladı çünkü emerek uyuyordu ikinci gece yine zorlandı ama daha iyiydi bu gece de anne parmak emmek istiyorum dedi tamam em dedim ağzına götürüp geri çekti 🥹 ayağımda salladım uyudu üç gündür ağlıyorum aşırı duygusalım çünkü kendimi suçluyorum dişleri biraz yamuk çıktılar umarım tamamen bırakmak nasip olur🥲 sizlerin var mı annelikte yaptığı ve pişman olduğu şeyler