Yüzümde pütürtülük vardı doktor verdi her akşam sür ilk 1 hafta 20 dk sonra 30 falan diye çogalt yüzünde soyulma olabilir ama normal dedi şimdi 1 haftayı geçti yüzümde soyulma başladı ama nette baktığımda soyulma olunca kullanmayı bırakın diyor doktor bana demedi öyle bir şey kafam karıştı kullanan var mı ?