iyikianneyim55 Dogdugundan beri ayakta emziriyorum. Yaylana yaylana😢bazen aspiratör önünde sesini seviyor, oturunca alarm var sanki gözleri açıp ağlıyor. Uyku moduna geçerse oturabiliyorum ve kucağımda uyuyor yatağa da koyunca acıyor gozunu. Gece uykumuz güzel çok şükür. Gazlı bebeğim o yüzden böyle yapıyor, gazın biteceği günü iple çekiyorum.( 2,5 aylık kız)