umyhl Arkadaşlar merhaba, kızıma 1 yaş vesikalık çektireceğim fakat bir yerde okumustum flaşın zararlarını çektirmeli miyim? Çektirmemeli miyim çok arada kaldım sizlere de bi danısmak istedim ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında siz neler yaptınız
oylesinebiri__ umyhl bi blogda okumuştum olay gerçek bu arada Çin’de 8 aylık bebeğe çekim yapılırken flaş kullanılmış bebeğin görme yetisi tamamen yok olmuş flaş patlaması göze zarar veriyor demeki
duyguluinsan umyhl 2 aylık iken pasaport için biyometrik çektirdik. Her ay da 8 aylık bebeğim. Fotoğrafçı da anı çekimi yaptırıyorum. Göz doktoru sorun olmaz dedi, bizim kız da gayet iyi :)
umyhl oylesinebiri__ evet bende görmüştüm abartı mıydı yoksa gerçekten çok ciddi bir durum mu bilemedim