Bebeğim 9 günlükken benimde başıma geldi ağzından burnundan fışkırır gibi kustu reflüsü varmış reflü yatağı ve mamadan sonra 10 dakika dik tutmak ve gazını mutlaka çıkartman gerekiyor benim bebeğim tıkanıp morarmıştı nefes almakta zorlanıyordu yüzünü yıkayıp aspiratör ile ağzını burnunu temizlemiştik öyle iyi olmuştu şuan 6 aylık çok şükür böyle bir şeyimiz kalmadı