Kızlar geçen hafta hamile olduğumu öğrendim 139 ile dün beta hcg 1699 çıktı happy mom geri döndüm ikinci hamileliğim inşallah sağ salim kucağıma alırım ama hanımlar sanki bu hamileliğimde ilk tecrübemmiş gibi hiçbirşey bilmiyormuşum gibi davranıyorum resmen bugün kontrole gittim kese görülmedi ama görülmemesi normal 4+5 haftalığım hatta doktor pazar günü gel nöbetçiyim tekrar bakalım dedi aslında 2-3hafta daha beklesem hem keseyi hem bebeği görürüz kalp atışını da duymuş olurum çok şükür bir kanamam vs yok herşey normal yolunda bu heyecanım garip geliyor sizde de böylemiydi ikinci hamileliğiniz de neler hissettiniz benmi aptal gibi davranıyorum 🙈