Aysee_38 aynen bende isimli fincan bastırdım pzt onu vereceğiz öğretmen yanındaki yardımcıyı da ayırt etmedim adı Elif hatta ona da elif öğretmenim diye basılmış bardak ama olsun sıkıntı olmaz herhalde tek düşündüğüm cuma günü de bi partisi olcak onda sadece öğretmene çiçek alsam yeter dimi yani bi beklenti olur mu bilemedim sizce