Nazz99 Bizde de var aynısı. Oyuncaklarıyla oynasın diye yere bırakamıyorum 1 yaş. Okuduklarımdan anladığım kadarıyla yapmamız gereken çocuğa bir yere gittiğimizde sonsuza kadar gitmediğimizi kavratmak. Kısa kısa ayrılıklar (babayla vs.), bir yere giderken açıklayıp, geri döneceğimizi söyleyip baybay yapmak gerekiyormuş. Ben bir de bunlara ek salondaysa ve lavaboya gideceksem örneğin oyun parkına koyup yanına sevdiği oyuncak maymunu veriyorum sen maymuşla bekle hemen lavaboya gidip geliyorum diyorum. Bazen sakince takılıyor bazen çığlık çığlığa 😄 Allah yardımcımız olsun 2-2.5 yaşa kadar da sürüyormuş