İyi akşamlar arkadaşlar. Oğlum 2 buçuk yaşında. Doğduğundan beri bir rutin uyguladım ve gece uykuları çok şükür ki bu nedenle düzenlidir. Hastalık gibi bir durum yoksa sabaha kadar kesintisiz uyur. Gel gelelim son 5 gündür bir tuhaflık var. Ben bi haftalığına anneme geldim ve ilk kez de gelmiyoruz. 5 gündür akşam uyku vaktimiz geldiğinde odaya gelmek istemedi.korkuyorum eve gidelim dyerek ağladı. Bende hemen başka bir odaya geçtim. Olur ya belki odayı sevmedi bu sefer diye. Sonra diğer odada yine aynı şeyi yaptı neyseki bir şekilde uyumaya ikna oldu ve uyudu. 2. Ve 3. Günün akşamında da aynı sorunu yaşadık. Korktum diyip ağlıyor uykuya direniyor. Dün gece ilk kez sabah 4 de kalktı ve yine aynı şekilde korktum diyerek ağlamaya başladı odadan çıkmak istedi eve eve diyerek. Bugün artık kendi evimize döndük. Belki evini odasını özledi diye ama az önce yine aynı şeyi yaşadık. Diğerleri gibi uzun sürmesede yine korktum diyerek ufak bir ağladı ve uyudu. Bu neden olabilir. Annemlerde ilk defa kalmıyoruz. Daha önce gayet güzel uyurduk. Bu gidişimizde sürekli eve dönmek istedi ve gece uykularında böyle bir sorun yaşadık. Yaşayan yardımcı olabilecek kimse varsa çok mutlu olurum. Uzun olmuş. Hakkınızı helal edin