3 buçuk aylıkken yatmak istemiyordu kafasını kaldırmaya çalışıyordu o zaman yarı oturur pozisyonda tutuyordum hatta mama sandalyesinde 60 derecelik açıyla oturtuyordum. Şu an 5 aylık destekle tam oturuyor çok şükür bi sorun yaşamadım. Bence bebek kendini hazır hissedince oturmak istiyor ve siz anlıyorsunuz merak etmeyin.