Emekliyor ve bir yerlere tutunup sıralıyor heryere zaten tutunarak gidiyor ayakta desteksiz sabit bi şekilde duruyor ama adım atmıyor yürütmeye calısınca yere çöküyor ve ağlıyor artık yoruldum yürüsün istiyorum milletin sorularından da bıktım geç kaldı neden yürümüyo bi sorun var yeter bıktım ya bu kadar geç yürüyen bebekler var mı tanıdığınız