Kızlar benm önceki blendirim arzumun hestia olanıydı 4 yıl kullandım memnundum ama elblendir kullanınca zorlandı sanırm motoru yandı evde diğer büyük robotu fln çalışıyor nasıl yapıyım bilmiyorm sadece el bilendirini alsam satılmıyor sanki. Farklı bi tarz mı alsam bu defa Çırpıcı ayrı, robot ayrı mı alsam, Şu mishake yapan tarzlar nasıl?