Ispanağı yıkayıp iyice kurutup buzluğa çok atıyorum benim eşimde alıyor fazla fazla kullanacağım zamanda genelde börek yapıyorum mesela direk buzlu olarak kavurduğum soğanın üstüne atıyorum öyle bişe olmuyor ya da çorbada da bişe olmuyor ama yumurtayla pişireceğim zman sulanmıştı beğenmedim yani