Kızlar biraz rahatsızım 1 aydır hamilelik falan sandım dokotra gittim ve menopoza girdigimi öğrendim ben bi şok geçirdim daha yeni 30 yas oldum ne alaka doktor hanım dedim
Bende şaşırdım bu yaşta olmaz yani falan dedi 1 ay sonra gel bakalım bi değerlerine yine dedin
Cinsellikte zaten soğumam vardı bu durumdan sonra daha da bi garip oldum yani çok erken evliligim zaten tam oturmamış iyice kötü olur diye korkuyorum 3 yaşında bir kızım var ve 7 aylık da kızım var emzirmeden kestim menopoza girdim şaka gibi