Kuzeymiram idrar yolu enfeksiyonunuz var, o ilacıda o yüzden kullandınız sanırım. Enfeksiyonun yoğun olduğu zamanlarda kanama da oluyo benim çok kez başıma geldi, oradan biliyorum.doktor antibiyotik vermedi mi sadece tek kullanımlık ilacı verdiyse o yeterli gelmeyebilir. Tekrardan doktora gidin bence