Hanımlar 1 aylık kızım var ve mama takviyesi yapıyorum ebe demişti keşke dinlemeseydim neyse ben Philips aventin biberonu almıştım indirimden onla veriyordum neyse yenidoğan değilmiş ve ona alıştı şimdi göğsümü saten silikonla veriyorum onu da şimdi pek almıyor ben sıkıyorum emiyo bi iki çekip ağlıyo ben hatayı yeni doğan biberonu almamakla hata ettim yani fark vardır demi :( bu daha fazla akıtır ve silikondan da o akışı bekler ? ne yapıcsm bilmiyorum ;(((((