Niyesordunbucevabi olabilir..ya ben 2sininde hayatına işleri gucleriyle devam ettigini bebeğide annelerine emanet ettiklerni düsunyorum ki bebegin cok steril bakılmasi gerekiyordu rahatsizlığı nedeni ile…Çok çok anormaldi fkir sorulması ve 2 kez post açıldı buyuzden.onun teklifinin,paranın,arabanın hesabı yapıldığı ilk konuşmada çoktan o adamı defederdi normalde baska biri olsa..Burda merak konusu masum bi bebek tabiki iyi olsunda tek umarm oyledir.