rodinnnnnn Hanımlar oğlum yarın sünnet olacak 4 buçuk aylık tavsiye ettiğiniz bir şey var mı nelere dikkat etmeliyim işlem çok uzun sürüyor mu ve memnun kaldınız mı
onceuponatime_ rodinnnnnn bizde 5.5 aylıkken klipsli yaptırdık işlem çok kısa sürüyor 5 dk falan ama ondan önce 40 dk uyuşmasını bekledik biz o süreç biraz zor oldu oğlum çok sıkıldı ağladı onun dışında ilk gün çişine çok ağladı sonrası gayet rahat geçti,3 gün sonra klipsi çıkarttırmaya gittik bize klips çıkmadan hemen önce ılık şampuanlı suya oturtun yarım saat öyle getirin dediler o biraz zorladı bizi çünkü suda durmak istemedi oğlum zorlandık baya 😅 klipsi çıkarmakta saniyelik işlemdi çok çok kısaydı sonrasında koruyucu bardak kullandık biz doktorun tavsiyesiyle 20 günde tamamen iyileşti
altay2123 rodinnnnnn önce uyusturdular sonra sünnet çok kısa sürdü zaten klips olduğu için extradan bardak fln bırakmaya gerek kalmıyor 3 gün kaldı üstünde sonra doktora gittik bize sıvı birşey vermişlerdi içeri girmeden 5 10 dk önce klipsjn olduğu yere sıkın diye bizde oyle yapmıştık zaten saniyelik şeklinde doktor çıkardı acıdı birazcık ağladı ama ondan sonra uzun surmedi iyleşmesi
rodinnnnnn onceuponatime_ bebeğiniz klipsi çıkarma esnasında çok ağladı mı Sonrasında bi ağrı sızısı oldu mu
onceuponatime_ rodinnnnnn daha sedyeye yatınca bezini çıkarmadan ağlamaya başladı o yüzden acıdan değil de korktuğundan diye yorumladım çünkü işlem çok kısaydı hemen sonrasında merhem sürdü doktor kapattı bezini merhemi düzenli kullandık ağrı sızı olmadı
kbrayksel Biz 3 buçuk aylıkken yaptırdık, sadece ilk gün ağladı ama bayaa ağladı. Ertesi güne geçti, klipsi çıkartmak hiç zor değil, bardak olayı biraz sıkıntı oldu bizde. 15 güne kalmadan iyileşti.
betulland Sünnet kısmı çok kısa sürdü bizim. İlk gün akşam çok ağladı ertesi gün normal ağlamaya döndü. Klips çıkarma anında katılırcasına ağladı. Calpol içirip gelin ağrısı olursa demişti. Haricinde bir şey yapmadık. Çıkarma esnasında yapıştığı için elinde tel gibi bir şey vardı onunla kenarlarını sıyırdı kanadı o da canı çok yandı. Ardından hemen çişini yaptı daha çok bağırmaya başladı. O günden sonra değişimli olarak kremlerini sürdük toplamda 12 gün kadar krem sürme durumu oldu. Hemen toparladı onlar sayesinde. Şu an gayet iyi.
betulland rodinnnnnn Hayır bize denmedi. Krem vardı onu sürün bir de calpol içirip getirin dedi Doktor.
rodinnnnnn betulland bizede calpol verip gelin dedi Salı günü gideceğiz ama ben suya oturtmayj düşünüyorum
rodinnnnnn bidebayilistersenferiya yaa biz dün klipsli sünnet yaptık Şuan için bi problem yok Oğlum bugün gayet iyiydi dünde sünnetten birkaç saat sonra ilk çişinde ağladı gecemiz baya rahat geçti Siz neden tavsiye etmiyorsunuz
bidebayilistersenferiya rodinnnnnn inşallah sizinki sorunsuz olur sonradan yapıştı maalesef gidip açtırdık