21 günlük olduk meme reddi vardı inat ettim pes etmedim aştık onu derken şimdi de sureklı memede kalmak istiyor ama saatte 1 falan değil hep yani. Emzik tutuyordu meme reddını aşınca emzıgı de attı hepp memede doymuyo diyemem cunku 6-7 çişli bez çıkıyor ve aglamıyor aç gibi sadecr emzik yaptı benı hıcbır ıs yapamıyorum yemek yıyemıyorum kucagımda yıyorum bı seyler süt kalmayacak açlıktan sizde durumlar nasıl çok zormuş ya