besaley 40 günüm doldu 4 gün sonra adet oldum. Şuan yeni adet döngümden 1 hafta geçti kahverengi leke geliyo ama hastalık başlamıyo. Normal mi böyle olan var mı
PoppyDaNeer besaley Bir seneye kadar düzensizlik olur. Lekelenme, zamanından önce ya da sonra olabiliyor.