Oğlum 2 yaşına girdi dün ve bir türlü kendi beşiğinde yani park yatağında uyumuyor çok ağlıyor. Yardım edin lütfen ne yapabilirim. Ayrı odada değil aynı odadayız ortamızda yatıyordu artık ayırmanın zamanı geldi diye düşündüm. Bide deprem bölgesinde olduğumuz için korkuyorduk artık bu korkuyu aşmaya çalışıyor lütfen yardım edin