kuzeymiran o zaman sıkıntı olacağını sanmıyorum benim bebeğim de 4 buçuk aylıkken anne sütüne ek mama vermeye başladım. Aptamil veriyordum ve 5 güne kadar kakasını yapmamaya başladı. Doktorumuz normal dedi, gaz çıkışı varsa keyfi yerindeyse. İçinize sinmezse doktorunuza bi danışın