İlk ocean ile başladım o biraz ishal etti . Bitene kadar kullandım çok aşırı ishal olmadığı için . Sonra bestiron araştırdım daha iyi diye onu aldım ama düşük çıkınca doktor hem dozu az bebeğin kilosuna göre dedi hemde onu bırak bunu al diye vitus önerdi ama hiç tatmin edici konuşmadı neden diye soruyorum onu bosver bunu al diyor sanki sırf anlaşması var diye önerdi gibi geldi. Normalde dozunu artır demeliydi yani böyle baştan salma konuştu