Oğlum 2,5 aylık olması gerekenden 40 gün önce doğdu. Çok şükür sağlıklıyız fakat uyku sıkıntımız var. Uyandıktan sonra maks 40 dk ayakta duruyor eğer uyutmazsam uykuya direniyor. Saat 8 olunca sakin sessiz loş bir odaya geçip uyutuyorum iyi mi yapıyorum bilmiyorumuyku konusunda aşırı titizlenmeye başladı bugün arkadaşımın evindeydik 3 saat asla uyumadı direndi eve geldik ağlama krizleriyle uyuduk. Sosyal hayat sıfır denecek kadar az. Başkalarını görüyorum bebek arabasında arabada heryerde uyutuyorlar bebeklerini. Benimki asla uyumuyor illa istediği şartlar sağlanacak birde yüzü örtülü olsun istiyor. Cidden aşırı bunaldım bir uykusu geçse eyvah diyoruz geceyi rezil edecek bize sonra on ikiye kadar ağlama krizleri yorgunluktan bayılıyor on ikide. Geçici bir süreçmi huyumu böyle anlayamadım