Yakında düzene girecek inşallah bebeğin merak etme canım.Bu aylarda atak filan derken bebekler yoruyor insanı ama biz şimdi 6. Aydayız artık destekle oturuyor , oyunlar oynuyor kendince ben de hem işlerimi hallediyorum bu arada hem de kendime zaman ayırabiliyorum .Dışarıda etrafa daha ilgili artık mızmızlanmıyor.Biraz daha sabır sadece ilk zamanlar çoğu kişi geçmiştir bu dönemden hormonlar da etkili tabi.