Trabzon Kizlarr gece tok tutması için bebisleri ne verebilirim mama veriyorum 2 saate bir kalkiyo 60 cc yi yukarı gecmiyo 90 pek nadir iciyo ya doktor hippin meyve püreleri var onlardan yatmadan ver dedi 4 aydan sonra olanlar dan hiç vermedim
Medihayldz Trabzon gercı ben de doktora sordum:/ vereyım mı dedım ksık mamasınhayır dedı az az yesın bosver onun ıcın erken ek gıdaya gecıp ıçsındırım sıstemını bozmayalı dedı
kokusudalin Trabzon kasik mamaya başladım ben4 aylik doymuyordu aksam beslemelerinde 10 da veriyorum sonra uyuyor
Trabzon Medihayldz aynen ya kasık mama versek uykusunu alır uyur güzelce acikiyo hemen uyaniyo sizde mama mi veriyosunuz
Medihayldz Trabzon aynen hala dusunuyorum:/ versemmı kaşık maması vermesemmi uyanması değil artık kilo da sıkıntı olavak diye korkuyorum biberon kıvamında versem aslında diye ne olur :/
Medihayldz Trabzon aynen mantıklı Bende doktor zaten bana dıyecek 5.ayda basla tadımlara dıye artık gece mama yerıne mesela ondan versek hem kilo bazındada guzel alır hemde uyur yavrucak
Medihayldz Trabzon ben dun verdım 3 yemek kasığı varya saldırdı bızım yedığımız seylere cok saldırıyordu ama meğr cocuk doymuyormus bir uyudu gece 1kere uyandı mamasını yeri tam cc hemde uyudu tekrar. Ynı dun cok rahattık
Peony Kızlar benim oğlum da 4 aylık. Hipp kullanıyorum. Doktor tok tutması Doyurması için humana mama önermişti bize bi ara. Memnun kalmıştık. Ama şimdi sık uyanmadığı için hipple devam ediyoruz. Püre için erken geliyor bana ya 🥴🙄
Sumide Biz de ayni surekli uyaniyo mama desen az iciyo en fazla 3 saat uyudu bugune kadar ben de ek gidaya 6. Ayda baslicam galiba simdi erken gibi
Trabzon Vallahi kızlar ben arı mama verdim kızıma akşamları uykuya geçmeden veriyorum artık gece rahat rahat uyusun diye .