Kızlar bebegme normalde 5 den sonra uyutmuyorum 8 de gece uykusuna yatırıyorum 6 ay 23 günlük. Ama bugun hem uykuları kısaydı hemde 2 uyku yaptı yetersiz kalmış oldu galiba cünkü 6 gibi huysuzlandı cok ağladı smdı uyuttum uyanmaz sa ellemesem gece uykusuna geçse cok mu erken olur