nurey Kızlar kına hastasıyım görüntü olarak değil ama kokusuna bayılıyorum eşim hiç sevmiyor çok kızıyor iğreniyor hatta😂 şöyle eski kına kokusunu çok özledimmm önerecek olan varsa beklemedeyim ha
beybitolat nurey ay ben kına gecemde bile sürdürüp anında silmiştim o kadar midem bulanıyor🫠 ama üste çıksın👆
NariNariKiminYari nurey bende nefret ederim kına kokusundan hiç yaktırmadım. İstanbuldaysanız eminönünde açık kına satılıyor eşimin tarafı çayla yoğurup yakıyor daha güzel oluyormuş
nurey NariNariKiminYari ben şırnakla yaşıyorum doğudur daha güzeldir kınaları dedim de bunlarında görüntü var koku yok 😣
Aklimideliricem Bende çok severim saçıma bile 4-5 kere yakmıştım 😂😂 ama seneler oldu hiç almadım öneremicem 🙏