12 haftalık gebelikte erkek bebek çişini yapamadığı için mesane büyümesi gördü doktor perinatoloji ye yonlendirmis doktor da pipisini açılmadığı mesanenin giderek büyüyeceğindn dolayı yavaş yavaş organlar zarar görüp bebeğim öleceğini dedi aldırmasi gerektiğini söyledi ama anneye zararı olmadığı için beklemek istediğini söyledik böyle birsey başına gelen var mi