Herkese merhaba. Beş yıl boyunca cocuğum olsun istedim rabbim nasip etti güzeller güzeli bir oğlum oldu. Sürekli ona baktıkça şükrettim herşey cok güzeldi. Birgün otururken annem dünyanın en güzel şeyi emzirirken senin gözlerinin içine bakması dedi. O an farkettim benim oğlum doğduğundan beri hiç emzirirken benim gözlerimin içine bakmadı. Bunu araştırmaya başladım deli gibi heryeri okudum ettim. Herkes buna otizm belirtisi demiş. O vakite kadar otizm hakkında ne düşündüm ne okudum hiçbirşey yapmamıştım ama bu emerken göz temasının olmaması beni bu kapıya yolladı. Sonra yavaş yavaş oğlumda başka şeylerde görmeye başladım. Benim oğlum 5 aylık arkadaşlar, lütfen otizm bu kadar erken tanı almaz küçücük cocuk o diye kızmayın, baştan belkide belirti veriyor bu şekilde bilmiyorum. Etrafımda hiç cocukta yok normal mi değil mi kıyaslayamıyorum ama günlerim zehir oldu ne yemek yiyebiliyorum ne uyuyabiliyorum. Sütüm o kadar azaldı ki çocuğumu doyuramıyorum. Bu nasıl bir girdapsa çekti aldı beni içine cıkamıyorum Allaha sığındım elimden başka birşey gelmiyor. Size belirtileri yazmak istiyorum nolursunuz bana yorum yapın ama lütfen teselli vermek için değil gerçekçi konuşmanızı istiyorum kimseye danışamıyorum lütfen
Benim oğlum doğdugundan beri cok sakin bir cocuktur, bağıra çağıra ağladığı cok nadirdir, uykusu emmesi persentili herşeyi hep normal ilerledi. Beni hiç uykusuz bırakmamıştır. Çevredeki herkeste ne ladar uyumlu bir cocuk der, ama gel gelelim emerken ve kucağımdayken benimle asla göz teması kurmaz. Ama anakucağında veya uzanırken göz temasımız var. Beni babayı görünce heyecanlanır. 4.ay cicarı agulaması kesildi hiç agulamıyor cıglık atıyor. Beni en cok korkutan parmakları, kollarını vücudundan biraz yukarıda tutup parmaklarını sürekli oynatıyor, baş parmak ile işaret parmağını birbirine dokunduruyor, ve orta parmağını işaret parmağının üstüne koyuyor, hiç durmuyor hep birşeyleri yakalayacak gibi elleri hazır bekliyor parmakları kıpır kıpır. Yabancılaması yok herkese gidiyor, beni aramaz odadan cıktığımı anlamaz ağlamaz, tavana güler konuşur, uyanır ağlamaz kendi kendine oyalanır, 1 aydırda agulaması hiç yok sadece çığlık. Bir derdi olduğu zaman mızmızlanır hiç ağlamıyor
Ben dayanamıyorum düşüncesine bile nolur bana birşey diyin, doktorea götürsem erken oldugunu biliyorum birşey demeyecekler ne yapayım günler nasıl böyle geçer geçmiyor nefes alamıyorum