buse34_ Biz ayrılma sürecindeyiz babası haftada bir gelip alıyor vakit geçirmek için ama gördüğü zaman aşka gitmiyor durmuyor bas bas bağırıyor agliyorr yabancı mi biliyor yoksa hissediyor mu yoksa sevmiyor mu bilmiyorum
Minikprenses_1 buse34_ Sizin hisleriniz yansıyor olabilir bence .. çocuklarda anne babanın hissettiklerinden dolayı farklı davranışlar sergiliyor diye düşünüyorum Allah kolaylık versin insallah daha güzel günlere🌸