merves34 Kızlar oğlum 15 aylık ve inanılmaz derecede meme düşkünü. Sütüm nerdeyse yok gibi ve damla damla geliyor. Ama oğlum beni gördüğü yerde mememe sarılıyor. Aynı zamanda uyurken de memesiz asla uymuyor. Ben nasıl bıraktıracağım bana yardım edin lütfen😞
yasemin0000 merves34 biz 7 aylıkken bırakmıştık gündüz mama vermeye başladım geceleri koparmıyorduk kardeşimi çağırdım gece o mamayı verdi 10 gün sonra üzülmeden üzmeden ayrıldık oğluşumla.
Nur_tunc Yaninizda biri olursa kolay olur ben teyzesini çağırdım oğlumun hep o ilgilendi gece meme diye ağlıyordu o zaman gidip sarılıyorum ağlamasına kiyamadigimdan memede süt bitti dedim yarabandi yapıştırıp 3gunde unuttu kolay gelsin sizede ..
aydint Kızımda hep emerek uyurdu 13 aylıkken kestim,kademeli bıraktım önce gece emmelerini kestim sonra uyku öncelerini,tek yaptım birisi gelip kalmadı kolay oldu
Nur_tunc merves34 salça sürmeyin yara bandıyla bantlayin çünkü sarildiginizda açıp emmek istiycektir.. bende tramva olmasın diye en uygun o yöntemi denedim üç günde bıraktık bide sagip biberonla verdim gece ağlama krizinde üçüncü gün onuda içmedi zorlu süreç kolay gelsin