vitability07 meme reddinin sebebinin sütünüzün az gelmesinden kaynaklı olduğuna emin misiniz öncelikle? Çünkü emme sırasında sağıma göre daha fazla süt geliyor, sağım tekniğinin yanlış olması, uygun uç kullanılmaması da az gelmesine sebep olabilir. Çişli bez sayısı nasıl? Az geldiğinden eminseniz biberon yerine eds daha mantıklı tabii ki.