esraaaa23556 öncelikle hayırlı olsun 🥰 ben atak zannediyordum doktorumuz gelen dişi yok demişti 4 ay kontrolünde diş için erken başka bi derdi vardır ondan uyumuyordur demişti o yüzden atak zannettim bende ama gerçekten uyumuyor bende çok zorlanıyorum inanın sürekli kucak istiyor ayağımda sallıyorum normalde öyle bile uyuyamıyor artık sadece meme de yada kucakta. Bende sürece ayak uydurmaya çalışıyorum Allah yardımcımız olsun