karan3535 damlaasel_ ajdalar kırılmıyorsa burmada kırılmaz bence 10 gr ajdalarım var ince olanlardan bi sorun yaşamadım
Asyaveannesi04 damlaasel_ 25 gramdan aşağısı eğiliyor maalesef, ben 25 gram alıyorum ne eğilme ne bükülme miis gibi
hamcokelek33 damlaasel_ 10 gr bükülüyor diyenler nasıl büküyor acaba çok merak ediyorum😂 6 tane 10 gr ajdam var günlük takar çıkarmam ona rağmen kuvvet uygulamadığım sürece bükülmedi🥹
huhuuu Asyaveannesi04 ya siz nasıl birikim yapıyorsunuz anlatabilir misiniz? Bende birikim yapmak istiyorum artık ama ne alsam ne yapsam bi fikrim yok
Tatlican Asyaveannesi04 Yokk 15 gr kibrit çöpü var bende 8 aydır yat kalk düzgünler. Daha önce 20 gr vardı onlarıda yıllarca kullandım yaulmadı
Asyaveannesi04 huhuuu çalışıyorum evin faturalarını, kartımı, gerçekten ihtiyacım olan şeyleri aldıktan sonra maaşımdan kalanı gram alıyorum. Dolap uygulamasından evde kullanmadıklarımı satıyorum bu da bir gelir oluyor bana ordan gelenle parayla da alıyorum
Nacafa hamcokelek33 uyurken kolumu başımın altına kattığım için büküldü benimki herkeste böyle mi bilmiyorum kajsj
damlaasel_ menesamom bendede oncesınde 20 gr vardı bir sıkıntı yaşamadım 15 gr felan inşallah bükülmez
Asyaveannesi04 huhuuu ben gram gram biriktirip adana burması alıyorum oda zarar etmiyor ve ajda etmiyor
Asyaveannesi04 Tatlican ben adana burması için demiştim, daha önce kullandım ben 15 gram yamuldu, kuyumcuda 25 den aşağısı çabuk yamuluyor deyince hep öyle aldım
humaveannesii damlaasel_ benim 20 gram vardı büküldi 25 gramlarım hiç bükülmedi 10 gramdan ajdalarım var hiçbirşey olmadı onlara burma biraz hassas oluyor gramı az olunca
menesamom damlaasel_ yok ya sanmam daha dikkatli kullanırsın en fazla bir sıkıntı olmaz bence ha çok tereddüt ediyorsan eğer hiç almazsın yada alıp kaldırırsın