Hurafe falan değil. Kesinlikle kullan. Ben kullandım tüm göbeğim gitti eski haline döndüm. Ayrıca sezaryen sonrası korse kullanmayı direkt doğum doktorum önerdi. Hem pis kan kolayca çıksın diye hem de göbek gitsin diye. Ayrıca korse sezaryen dikişlerinin acısını da yok ediyor. Kesinlikle tavsiye ederim 🥰