Anneler merhaba benim kızım 16 aylık ve keçi dışkısı gibi kaka yapıyor ne yapsam düzelmedi ne önerirsiniz lütfen doğduğundan berli hep kabızlık çekiyor kaç kere çocuk doktoruna götürdüm dulcoft diye şurup verdiler şurubu 2 3 gün ar arda verdiğim zaman biraz olsun dışkısı yumuşuyor bıraktığım zaman aynı oluyor ilaçla yapsın istemiyorum düzelsin istiyorum