ayperiayse haklısınız ben de göğüslerimin terbiye olduğunu düşündüm ama sağdığımğımda çok fazla süt çıkmıyor. Hadi onun çektiğini daha fazla olduğunu düşünelim… ama yettigini zannetmiyorum çünkü bu ay sadece 400 gram almış. Ama şöyle de bir şey var atak döneminde olduğumuz için hem zaten meme reddiimiz var hem de bir iştahsızlığımmız var hangisi daha ağır basıyor etken olarak bilemiyorum şaşırdım kaldım yani, her ağladığında aç olduğunu düşünüp kahroluyorum. Doktor kilo konusunu deyince stres oldum sütüm azaldı