Aşı sonrası doktor kesinlikle calpol vermememiz gerektiğini söyledi, kanserojenmiş. Parol yazdı. Sizler neler kullanıyorsunuz internetten araştırdım ama yalan olduğu söyleniyor bunca zaman hep calpol yazdı doktorlar ben ilacı son çare olarak veririm zaten ama korktum açıkçası.