aycoregim Benim doktorum öyle birşey söylemedi ben 25 aydır kullanıyorum 23 ay adet görmedim emzirirken. 23 aydan sonra emzirmeyi kesinde adet olmaya başladım zaten. Hapada devam ediyorum. Doktorum haptan memnunsan devam et emzirmeyi kestin diye hap değiştirmek zorunda değilsin dedi. Normalde yeşil haplara gelince adet olanlarda var kullananlarda evet ama olmayanlarda var bu emzirme döneminde. Hap kiminde adeti kesiyor direk yani zaten yan etkilerinde var bu. Bende bu 25 ay boyunca kontrol amaçlı hep ara ara erken gebelik testi yaptım. Genel olarak sorun yaşamadım hapdan memnunum devam ediyorum. Doktorumada çok güvenirim