Bebeğim sekiz aylık bir haftadır kakası çok koyu yeşil geliyordu doktora götürdüm kaka tahlili yapıldı ve pozitif çıktı antibiyotik tedavisine başladık ayriyeten entero germina kidst başlayacağız bir haftadır gripti zaten doktor ortalıkta salgın var her şeyden bulaşmış olabilir nefesten sulardan da bulaşmış olabilir diyor ben bebeğime zaten hazır su kullanıyorum içiririrken ama yıkarken de suyu kaynatıyorum musluk suyla yüzünü yıkama vs dedi çok dikkat etmek gerekiyormuş ama normal hayatta da koşuşturmadan vs her şeyini dörtdörtlük yapamıyoruz maalesef daha önce başına gelen var mı antibiyotikle ne kadar sürede geçer tekrarlar mı