Kızlar normal doğum sonrası dikişlerimin yanında bi şişlik oluştu nohut kadar doktora gittim ödem normal dedi , daha sonra kontrole gittim dikişlerim açılmış tekrar dikiş atıldı . Bugün muaneye gittim bu kezde tekrar dikiş atılsın şişliğe diyor estetik açıdan kötü görünüyormuş harici iyileşirmiş . Her gittiğimde yeniden dikiş atıyorlar artık canımın ağrısından her seferinde başa dönmekten sıkıldım aynı şeyi yaşayan oldu mu? Sizce kendiliğinden geçer mi? Farklı doktor görüşü alayım dedim ama morelim aşırı bozuldu