dnat Selam kızlar bebeğinizde hindi eti hangi markayı kullanıyorsunuz? Tavuk gibi organik içerikli bir marka yok araştırmalarıma göre. Bolca markası var ama kullanan var mı ? Veya ne yapıyorsunuz bana da fikir verebilirmisiniz🩷
nnoktaa dnat 39 yaşındayım sanırım ilk hindi etini 35 yaşında yemiştim 😅 oğluma hiç vermedim (22.5 aylık) tavuk olarak da greenwell di sanırım markası ya da orvital onları kullandım.
ninodurbenimadim dnat Bolca kullanıyorum ben, özellikle baget. Kırmızı et gibi oluyor aşırı lezzetli çocuğuma da haftada bir gün tavuk bir gün hindi şeklinde veriyorum. Protein oranı da çok yüksek. Yedirin bebelere mutlaka 😄
beyzanuroz dnat ben ilk tavukla başladım köyden geldikçe hindi verdim elinde ne varsa onunla başla bence
dnat Kırmızı et ve balık yiyor ama beyaz et hiç denemedim pek bir faydası yok aslında ama yine de denesin bilsin tadını istiyorum. Biraz daha araştırayım en iyisi🩷
dnat nnoktaa Doktorumuzda tavuk yerine hindi eti önerdi🙈insan ne yapacağını şaşırıyor. En iyisi tavuk ile başlamak sanırım🤣
ninodurbenimadim dnat ben araştırmıştım sadece hindi üretimi yapıyorlar ve iyi tarım uygulamaları denetlemelerine tabiiler. İşte güzel ülkemizin standartlarına göre iyiler.