Merhaba arkadaşlar ben doğumdan sonra 3. Gün kontrolünde bebeğimi sarılık testi yaptırdım 9 çıkmıştı ve dr normal demişti. Daha sonrada hiç yaptırmadım ama o bir hafta içinde yayıldı sarılık o dönemde yine gittik bebek hemşiresi baktı vücuduna sık sık emzir dedi. Ama kan falan daha hiç aldırmadık. 15. Gün tekrar gittik dr yine kan bakmadı ve sarılığı geçiyor dedi. Ama 1 ay 8 günlük iken değeri 4 çıktı . Ve sonradan ben bunu takmaya başladım. O 3. Günden sonra değerleri yükseldide acaba ben ihmalmi ettim ? Ama sürekli dr hemşire vs görüyordu onlar anlarlarmıydı? Ayaklarına kadar inmişti sarılık ama yapmadılar test arkadaşlar içim içimi yiyor acaba o dönemde çok şiddetlenmiş olabilir mi kalıcı bir hasar bırakmış olabilir mi?