ozg16 Merhaba oğlum 8 aylık gündüzleri aktif emmiyor artık maksimum 5 dakika bazen ağzında tutup bırakıyor . Geceleride uzun emmiyor artık uykuya dalana kadar . Dişten dolayı mı yoksa emmeyi bırakacak mı bu aylarda emzirme sonlandıran var mı
melekveemir Benim ilk oğlum da öyleydi. Azala azala bi gün kendiliğinden bıraktı. 9 aylıktı. Sütüm de azalmış demek ki beni de hiç rahatsız etmedi şişkinlik falan olmadı. Öylece bırakmış olduk. Umarım sizinki devam eder emmeye.