Kızlar 2. Ye hamileyim 13.haftanın sonlarında bir iki gün pıt pıt hissettim. 15+6 da aynı gün 2 kez hissettim . Şimdi 16. Hafta bitiyor hissetmiyorum. Gaz değildi hissettiklerim bebek hareketi biliyorum bu kadar aralıklı olması normal mi ? 3 gün önce kontrolüm vardı doktor sordu çok hareketli hissediyor musun diye …