Bebek0707 Kızlar doğum yapalı 14 ay olacak.Ancak ağrılarım hala çok var.Yeni ameliyat olmuş gibi dayanılmaz ağrılarım var.Birçok doktora gittim ancak sebebini bulamadılar.Benimle aynı durumu yaşayan ve çözüm bulan oldu mu?Ne yapacağımı şaşırdım ☹️
Mariposa Bebek0707 iki sezaryen dogum yaptim hic oyle uzun sureli agrim olmadi. Muhakkak baska bsy vardir. Kendi doktorunuz ne diyor?
gulcicek006 Bence normal değil canım kontrole mi gitsen ki çünkü benimde 14 ay oldu ilk aydan sonra ahrım olmadı yolunda gitmeyen bir şey var gibi