Merhabalar, bebeğim 4 ay 2 günlük. 2 haftadır ne uyku uyuyor ne de emiyor artık tükendiğimi hissediyorum. Gündüz uykusu 5 dakika, 7 dakika, 15 dakika şeklinde ve uykuya zor dalıyor. gece uykusu ise bölük pörçük. 2 saat kesintisiz uyuyor sonrası ise felaket. İlk doğduğu zamanlar gaz sorunu vardı gece uyuyamıyordu ama gündüz uyuyordu en azından ben de dinlenebiliyordum . Gazı bitti oh rahatladım derken bu çıktı. Önce dişi çıkıyor sandım eli hep ağzında kaşıyordu. Şimdi elini ağzına sokmuyor uykuya direniyor. Ne yapacağımı şaşırdım sinirlerim alt üst oldu. Var mı benim gibi bu durumu yaşayan🥲🥲