Ben 2 yıl boyunca tazyikli sütle emzirdim ilk zamanlar küçük olduğu için boğuluyor gibi oluyordu emzirmeden önce ELLE SAGIM kesinlikle makine kullanmamak gerekiyor tazyigi artiriyor elle sağım yapardım biraz tazyik azalınca memeyi alttan üstten makas tekniği yaparak emzirirdim zaten sonradan oğlum alismisti 2yil emzirdim emzirmeyi kestikten 6 ay sonra kesildi süt yani tazyik anında kesilmiyor süt çok fazla olduğu için bu şekilde fışkırıyor